środa, 1 lipca 2015

Środowo

Dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem. 
Dzieci zdrowe, młodsza dochodzi do siebie u dziadków, a syn na koloni nad morzem.
Chata wolna a my co robimy?... malujemy pokój córki i korytarz. 
Odpoczynek jest przereklamowany, haa haa.
Czytam najnowszą Charlotte Link Gra cieni.
 Zaczęłam więc jeszcze nie wiem co i jak.
Robótkowo to skończyłam 2 maskotki.
Już wcześniej pokazywałam takiego misia,
Kotek w innej kolorystye. 

A tutaj mam do sprzedania książkę.
Jest ona po angielsku, bardzo ją chciałam i mam teraz 2, więc  może ktoś kto szydełkuje ma ochotę wydziergać zabawkę. Ja  zabieram się za liska.
Książka kosztuje 65 zł + przesyłka.
Proszę dać znać w komentarzach










Pozdrawiam Monika


12 komentarzy :

  1. Oo rany. Zazdroszczę talentu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjechali na wakacje wszyscy nasi podopieczni ;-)
    Remont też może być formą wypoczynku jeśli robimy coś innego niż zwykle.
    Twoje szydełkowe zabaweczki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje maskotki to dla mnie wyższa szkoła jazdy. Perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie takie maskotki to wyższa szkoła jazdy, zresztą nie mam już małych dzieci i nie miałabym ich komu dziergać. A urlop z malowaniem w tle, to coś czego nie na widzę i od jakiegoś czasu udaje mi się tak organizować remonty, żeby one nie dezorganizowały mi wolnego czasu :). Zapraszam do siebie na "Wędrującą książkę". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Istnieją ludzie dla, których wakacje i wolny czas najlepiej spędza się aktywnie np: remontowo albo rewitalizacyjnie działkowo :) dwa w jednym :) Zawsze to kreatywny czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskotki śliczne:) Mogę je jedynie podziwiać, bo słabo władam szydełkiem... Tej książki Ch. Link jeszcze nie czytałam, więc jestem ciekawa Twojej opinii. Udanego remontu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpoczynku nigdy dosc ;) Kurcze, zebym ja mogla tak gdzies dzieci poslac same... Ale wszedzie daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne misiaki i kociaki :)
    Jak skończę czytać Martina to w końcu muszę coś przeczytać C.Link :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli typowy urlop po polsku u Ciebie - kliknij tutaj http://tiny.pl/gqzlk Zabawki jak zwykle śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie urlop, chodzimy dopracy a po pracy pędzle w dłoń.

      Usuń
  10. Urocze maskotki. I tak perfekcyjnie wykonane. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń